);

Efektyviausi riebalų deginimo būdai

Efektyviausi riebalų deginimo būdai

Atsikratyti kūno riebalų nėra pats lengviausias būdas kaip atrodo. Įvairaus amžiaus žmonės ieško būdų kaip galėtų atsikratyti greitai ir nesunkiai kūno riebalų, tačiau tai nėra greitas procesas. Internete labai daug reklamų, kuriose siūloma pasinaudoti įvairiais pasiūlymais ir numesti svorį per mėnesį ar net savaitę 5kg. Teoriškai tai įmanoma, tačiau praktiškai bet koks metodas per labai trumpą laikotarpį prarasti didelį kiekį masės yra pavojingas sveikatai. Tad pateikiame pagrindines taisykles, kuriomis vadovaujantis galėsite greitai deginti kūno riebalus

Venkite produktų, kurie turi cukraus

Atlikti tyrimai parodė, jog cukrus turi kenksmingą poveikį žmogaus medžiagų apykaitai. Cukrus yra pusiau gliukozė, pusiau fruktozė, o fruktozė gali būti metabolizuojama dideliais kiekiais tik kepenyse. Kai valgote maisto produktus, kuriuose daug pridėtinio cukraus, kepenys apkraunamos fruktoze ir jos tada fruktozę paverčia riebalais. Daugybė tyrimų parodė, kad cukraus perteklius, dažniausiai dėl didelio fruktozės kiekio, gali padidinti riebalų kaupimąsi ties pilvu ir kepenyse. Kai kepenyse padidėja riebalų kiekis, sutrinka insulino gamyba ir atsiranda įvairių medžiagos apykaitos problemų. Vartojant įvairius vaisvandenius cukraus kiekis suvartojamas dar didesnis. Tyrimai atskleidė, jog saldinti gėrimai atsakingi už 60 proc. visų nutukusių vaikų. Tad, jeigu norite, jog jūsų kūne sumažėtų riebalų kiekis, sumažinkite suvartojamų produktų kiekį, kuriuose yra cukraus, o saldintų gėrimų visiškai atsisakykite.

Valgyti baltyminį maistą yra puiki ilgalaikė strategija siekiant sumažinti pilvo riebalus

Kalbant apie svorio numetimą, baltymai yra svarbiausias makroelementas. Nustatyta, jog baltymai padidina medžiagų apykaitą 80-100 kcal per dieną ir padeda suvalgyti net iki 441 kcal mažiau per dieną. Jeigu jūs turite tikslą numesti svorį, baltymai yra vienas iš efektyviausių sprendimų tai padaryti. Taip pat yra tam tikrų įrodymų, jog baltymai yra ypač veiksmingi saugant pilvą nuo riebalų. Vieno tyrimo metu buvo nustatyta, jog suvartotų baltymų kiekis ir kokybė yra atvirkščiai proporcingi riebalų kaupimuisi ant pilvo. Tai reiškia, jog žmonės, kurie maitinosi aukštos kokybės baltyminiu maistu turėjo daug mažiau riebalų pilvo zonoje. Taigi stenkitės įtraukti į savo mitybos racioną produktus, kurie turi didelį kiekį baltymų, tokie kaip kiaušiniai, riešutai, žuvis, jūros gėrybės, liesos mėsos ir pieno produktai.

Sumažinkite angliavandenių vartojimą

Ribojant angliavandenių suvartojimą yra puikus sprendimas sumažinti kūne riebalus. Daugybė tyrimų patvirtino, jog sumažinus angliavandenių kiekį, sumažėja ir apetitas, todėl ir pradeda kristi svoris. Daug tyrimų įrodė, kad mažas kiekis angliavandenių, lemia 2-3 kartus spartesnį viršsvorio netekimą nei mažai riebalų turinčios dietos. Venkite rafinuotų angliavandenių (cukraus, saldainių, batono ir kt.). To pakaks, jeigu išlaikysite aukštą suvartojamų baltymų kiekį. Tačiau jeigu norite numesti svorį labai greitai, tuomet galite bandyti sumažinti angliavandenių kiekį iki 50 gramų per dieną. Tada jūsų organizmas pereis į ketozę, sumažės apetitas ir pirmiausia kūnas energijai naudos riebalus juos degindamas. Žinoma, reikia įspėti, jog mažas angliavandenių suvartojimas gali įtakoti mieguistumą, energijos trūkumą, tad stebėkite kaip jūsų organizmas į tokius pokyčius reaguoja.

Įvairūs pratimai veiksmingi mažinant kūno riebalus

Fiziniai pratimai yra svarbūs ne tik sveikai gyvensenai, išvengiant įvairiausių ligų, bet ir mažinant kūno riebalus. Nebūtinai privaloma daryti pilvo pratimus, kad sudeginti riebalus, tačiau galima bėgioti, minti dviračiu, plaukioti baseine, svorius kilnoti ir t.t. Sportas taip pat sumažina uždegimų rizikas, cukraus kiekį kraujyje ir pagerina visus kitus metabolinius sutrikimus, susijusius su pilvo riebalų pertekliumi.

Stebėkite ir skaičiuokite kiek ir ko suvalgote

Visi žinome, jog tai ką valgome yra labai svarbu. Tačiau daugelis žmonių nesidomi ką jie iš tiesų valgo, galvoja, jog tai baltyminis maistas ir turintis mažai angliavandenių ir neįvertina realios situacijos. Norint paversti savo mitybą kuo tinkamiausia organizmui, būtina stebėti kokius maisto produktus dedame į burną ir kokį kiekį. Žinoma, nebūtina sverti maisto produktų, tačiau jeigu visada maitinatės panašiai, galite nesunkiai atlikti pakeitimus ir matyti kaip kūnas į tai reaguoja. Patartina apytiksliai paskaičiuoti suvartojamų produktų kalorijas. Esant reikalui padidinti arba pamažinti.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *