);

Geriausi būdai priaugti kūno masės

Geriausi būdai priaugti kūno masės

Didelė žmonių grupė dažnai internete ieško kaip numesti svorį, tačiau taip pat nemažai yra žmonių, kurie bando priaugti kūno masės. Kai kuriems žmonėms priaugti masės sunkiau nei kitiems numesti jos, tačiau pridėjus tam tikrus produktus į jūsų dietą, kūno masę išauginti taps įmanoma. Pateikiame 10 produktų, kurie priskiriami kaip geriausi produktai užauginti kūno masę.

Namuose gamintas baltyminis kokteilis

Namuose gaminti baltyminiai kokteliai gali būti pagaminami ypač maistingi, todėl kūno masę priaugti galėsite labai nesunkiai. Namuose tokius kokteilius gaminti daug geriau nei įsigyti restoranuose, kavinėse ar kitose prekybos vietose, nes juose daug cukraus ir trūksta reikalingų maistinių medžiagų. Štai keletas baltyminių kokteilių, kuriuos galite susiplakti su pienu:

Šokoladinis bananų ir riešutų kokteilis: sumaišykite vieną bananą, vieną kaušelį šokoladinio išrūgų baltymų ir 1 šaukštelį (15 g) žemės riešutų ar kito riešutų sviesto.

Vanilinis uogų kokteilis: sumaišykite vieną puodelį šviežių arba šaldytų uogų, vieną puodelį baltyminio natūralaus jogurto ir vieną kaušelį vanilės skonio pieno išrūgų baltymų.

Šokoladinis lazdyno riešutų kokteilis: sumaišykite pusė litro pieno su vienu kaušeliu šokoladiniu pieno išrūgų baltymais, pridėkite vieną šaukštą lazdyno riešutų sviesto ir vieną avokadą.

Karamelinis obuolių kokteilis: supjaustykite vieną obuolį ir sumaišykite su viena stikline natūralaus jogurto, vienas kaušelis karamelinių pieno išrūgų baltymų ir vienas šaukštas karamelės be cukraus.

Vanilės mėlynių kokteilis: Sumaišykite vieną puodelį šviežių arba šaldytų mėlynų, vieną kaušelį pieno išrūgų baltymų, vieną puodelį vanilės jogurto ir saldiklį, jeigu reikia.

Super žalias kokteilis: sumaišykite vieną puodelį špinatų ir susmulkintą avokadą, vieną bananą, vieną puodelį ananasų ir vieną kaušelį vanilės pieno išrūgų baltymų.

Visi šie kokteiliai turi apie 400-600 kcal, taip pat daug baltymų ir kitų svarbių vitaminų bei mineralų.

Pienas

Ištisus dešimtmečius, pienas buvo naudojamas kaip svorio ir raumenų auginimo šaltinis. Jis užtikrina gerą baltymų, angliavandenių ir riebalų pusiausvyrą. Taip pat yra geras kalcio šaltinis. Tiems, kurie bando priaugti daugiau raumenų, pienas yra puikus baltymų šaltinis, suteikiantis tiek kazeino, tiek išrūgų baltymų. Tyrimas parodė, kad pienas, išrūgų ir kazeino mišinys gali iššaukti didesnį masės prieaugį nei kiti baltymų šaltiniai.

Ryžiai

Ryžiai yra patogus, pigus angliavandenių šaltinis, kuris padeda priaugti svorio. Vienas puodelis (165 g) virtų ryžių suteikia 190 kacl, 43 g angliavandenių ir labai mažai riebalų (6 g). Ryžiai tinkami ypač tiems, kas turi prastą apetitą ir labai greitą medžiagų apykaitą, nes galėsite daugiau suvalgyti. Kai turite mažai laiko, ryžių pakelį galite įdėti į vandens dubenį ir į mikrobangų krosnelę. Taip greitai galėsite išsivirti ryžius. Kitas populiarus būdas yra, ryžius išsivirti visai savaitei ir juos valgyti sumaišius su kai kurių baltymų šaltiniais ir anksčiau pagamintais patiekalais.

Riešutai ir riešutų sviestas

Riešutai ir riešutų sviestas yra puikus pasirinkimas, jeigu norite priaugti svorio. Tik viena nedidelė sauja migdolų turi 7 g baltymų ir 18 g sveikųjų riebalų.  Riešutų sviestą galima naudoti prie įvairių užkandžių ar patiekalų, tokių kaip kokteiliai, jogurtai ir kitų. Tačiau reikia įsitikinti, kad jūsų riešutų sviestas 100%, be jokių pridėtinių cukrų ir aliejų.

Raudona mėsa

Raudona mėsa turbūt yra geriausias produktas raumenims auginti. Raudonoje mėsoje  yra pagrindinė aminorūgšties leucino, kuri jūsų organizme dalyvauja atliekant raumenyse baltymų sintezę ir poilsio metu gamina raumenų audinius. Be to, raudona mėsa yra viena geriausių natūralaus kreatino šaltinių. Jeigu norima užsiauginti didesnę kūno masę, galima rinktis šiek tiek riebesnę raudoną mėsą, jeigu norima turėti ryškesnius raumenis, tada patartina rinktis liesesnę mėsą.

Lašiša ir riebi žuvis

Kaip ir raudona mėsa, lašiša ir riebios žuvys yra puikus baltimų ir svarbių sveikųjų riebalų šaltinis. Iš visų maistinių medžiagų, kurias suteikia lašiša ir riebios žuvys, omega-3 riebalų rūgštys yra viena iš svarbiausių ir gerai žinomų. Jos suteikia daug naudos jūsų sveikatai ir kovoja su ligomis. Pavyzdžiui, 170g lašišos filė turi apie 350 kcal ir 4 gramus omega-3.  Taip pat šį kiekį sudaro labai didelis baltymų skaičius, net 34g, kurie padeda auginti raumeninę masę.

Viso grūdo duona

Viso grūdo duona yra dar vienas puikus angliavandenių šaltinis, padedantis jums priaugti svorio. Jūs galite gaminti labai paprastus, kaloringus ir gerai subalansuotus patiekalus, derindami duoną su baltymų šaltiniais, pvz., kiaušiniais, mėsa ir sūriu.

Avokadai

Skirtingai nuo kitų vaisių, avokadai yra ypač kaloringi, todėl yra puikus maistas priaugti svorio. Vienas didelis avokadas turi virš 300kcal ir 29 gramus riebalų. Avokadai taip pat turi daug vitaminų, mineralų ir įvairių naudingų augalinių junginių. Daugiau apie avokadus skaitykite straipsnyje „Viskas ką turite žinoti apie avokadus“.

Kiaušiniai

Kiaušiniai yra vieni geriausių maisto produktų, kurie labai gerai augina raumeninę masę. Jie suteikia puikią aukštos kokybės baltymų ir sveikų riebalų kombinaciją. Taip pat labai svarbu valgyti visą kiaušinį. Tiesą sakant, beveik visos naudingos maistinės medžiagos kiaušiniuose randamos trynyje. Jei nemėgstate kiaušinių, nereikia riboti kiaušinių vartojimo – galite pabandyti suvalgyti tris kiaušinius per dieną, jei norite. Daugelis sportininkų ar kultūristų suvalgo 6 ir daugiau kiaušinių per dieną. Plačiau apie kiaušinius galite skaityti: „Naudingiau visas kiaušinis ar tik kiaušinio baltymas?

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *